Kontakt

Najczęściej zadawane pytania

Termin dostarczenia zamówienia zależy od sposobu dostawy paczki. W przypadku wysyłki kurierem lub paczkomatu czas wysyłki wynosi najczęściej do 5 dni roboczych (z reguły są to 2-3 dni).. Maksymalny termin dostawy wynosi 30 dni roboczych.

W naszym sklepie dostępne są następujące możliwości dokonywania płatności:

1. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.

2. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisów TPay.com 

3. Blikiem

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów związanych z dostarczeniem

Nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Kurier nie ma takiego obowiązku jednak coraz więcej spedytorów traktuje takie zachowanie jako standard.

W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

Masz pytanie?

Napisz do nas, postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.

sklep@domlandia.pl

tel. 732 082 150

ul.Olszewskiego 36
32-600 Oświęcim

Poniedziałek – Piątek  9:00-18:30